اهمیت مشتری مداری در گروه خودرو سازی سایپا
شنبه ۱۲ دى ۱۳۹۴
0 نظر
481 بازدید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تدوین برنامه پاسخ گویی و تکریم مشتریان در گروه سایپا  با هدف اجرای اخلاق سازمانی در این مجموعه خبر داد.
به گزارش شبکه خبری صدای رسانه، دکتر مهدی جمالی در مراسم امضای سند جامع اخلاقی گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: سایپا از جمله سازمان های پیشرو در امر مشتری مداری است و با توجه به دستورالعمل های اخلاقی، با مشتریان و ذی نفعان خود رفتار خواهد کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: سایپا از این پس فارغ از هرگونه شعار، تنها به دنبال جلب رضایت مخاطبین و مشتریان است و با رعایت اصول اخلاقی و ارزش های رفتاری، فعالیت های خود را تنظیم می کند.
وی همچنین تاکید کرد: فرهنگ عذرخواهی از مشتریان، اصل اخلاقی قطعی گروه سایپا و نشان دهنده این است که گروه سایپا، یک مجموعه متعهد در جامعه محسوب می شود.
دکتر جمالی از ضرورت اصلاح رفتارها و رویه های سابق و جایگزینی فرهنگ مسئولیت پذیری خبر داد و گفت: سایپا باید خود را در مقابل افکار عمومی و مشتریان پاسخ گو دانسته و نسبت به رفع مشکلات آن ها اهتمام جدی داشته باشد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه گفت: از این پس در تمامی لایه ها و اجزای سازمانی، پاسخ گویی به مشتریان در دستور کار قرار دارد و همه بخش های مختلف سازمان موظف به جاری سازی این رویه هستند.

 

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر