درمان استرس با انگشتان دست
چهارشنبه ۲۹ دى ۱۳۹۵
0 نظر
94 بازدید

برای درمان استرس پیشنهاد میکنیم از این تکنیک سنتی ژاپنی که فقط ۵ دقیقه طول میکشه و در هر مکانی قابل انجام هست استفاده کنید.

به گزارش شبکه خبری صدای رسانه ؛ درسته که کمی استرس در زندگی نرمال و لازمه اما استرس زیاد هم در فعالیت های روزانه تاثیر میزاره و زندگی شخصی و سلامت مون رو به خطر میندازه.

برای تمرین این تکنیک لازمه که بدونیم هر انگشت بیانگر احساسی متفاوت هستند.

انگشت شست

به مبارزه با نگرانی کمک می کند.

انگشت اشاره

به مبارزه با ترس کمک می کند.

انگشت میانی

به مبارزه با رنجش و عصبانیت کمک می کند.

انگشت انگشتری

این انگشت به شما کمک می کند با افسردگی و ناراحتی مبارزه کنید و قاطعانه تر عمل کنید.

انگشت کوچک

اضطراب را درمان و خوش بینی واعتماد به نفس را بالا می برد.

درمان استرس باتکنیک ژاپنی

برای هم آهنگ کردن انرژی در بدن انگشت را با دست دیگر بگیرید و تمام انگشت ها به همراه شست را دور آن بپیچید. انگشت را به مدت ۱ الی ۲ دقیقه بگیرید و زمانی که نبض را احساس می کنید تاثیر آن را هم متوجه می شوید.

برای آرام کردن ذهن کف دست را با انگشت شست دست دیگر به آرامی به مدت ۱ دقیقه فشار دهید.

این تمرین را برای تعادل و ایجاد آرامش هر روز انجام دهید.

پربیننده ترین و آخرین اخبار حوادث روز ایران و جهان
جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان
فرهنگ وهنر
جامعه وسیاست
به گزارش شبکه خبری صدای رسانه
حمیدرضا رضایی صاحب امتیاز و مدیر مسوول شبکه خبری ص
نسل جدید رسانه جوانان ایرانی
بازدیدازشبکه خبری صدای رسانه
تنها صدای حرفه ای می ماند
صدای رسانه ملی
صدای بهترینها
صدای رسانه
شبکه خبری صدای رسانه
نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر