شغلی پر درآمد با هزینه ای اندک
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴
0 نظر
1241 بازدید

برای کسانی که سرمایه اندکی دارند و می خواهند شغلی پر در امد و خانگی برای خود راه بیاندازند آشپزخانه آپارتمانی با هزینه ای کمتر از 7میلیون تومان پیشنهاد ما به شما.

 

به گزارش شبکه ی خبری صدای رسانه؛ حقیقت بر این است که بعضی از تولیدات در اکثر نقاط بازار فروش تقاضای خوبی نسبت به تولیدات دیگر دارند. یکی از این تولیدات پر تقاضا خوراک و تغذیه میباشد که در این میان هر فرد به طور معمول هر نفر روزانه به حداقل دو وعده غذایی نیاز پیدا می کند که در هنگام مصرف قبل از هر چیز طعم لذیذ، کیفیت و سالم بودن آن غذا در رضایت خاطر فرد نقش ویژه ای دارد.

براین اساس ایده آشپزخانه آپارتمانی ازاین جهت مقرون به صرفه است که با حضور یک آشپز خانگی ماهر به راحتی می توان غذاهای متنوع،با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتریان فراهم کرد و در حالیکه سایر افراد خانه در این فعالیت به یکدیگر همکاری میکنند با یک سرمایه اولیه نه چندان زیاد در یک آشپزخانه معمولی می توان این طرح را اجرا کرد. به طوری که با کمترین هزینه و استفاده از وسایل خانه فقط نیاز به خرید چند وسیله و تهیه مواد غذایی دارد. هرچند از حیث طبخ غذا و به ویژه تنوع غذایی، ایرانیان از دیرباز شهرت جهانی داشته اند، لیکن از بعد کسب وکار خانگی و به ویژه سازگار بودن با محیط امروزین شهری، یعنی استقرار در آپارتمان ایده ای نو قلمداد می شود و با توجه به استقبال خوبی که ازآن می شود چشم انداز مثبتی برای آن پیش بینی می شود.

مشخصات خدمات

کسب وکار آشپزخانه آپارتمانی ، به تهیه و پخت غذاهای مورد نیاز مشتریان محلی که عموما همسایه ها و کسبه محله و دیگر اطرافیان می باشد، مبادرت می نماید ، این کسب و کار فاقد یک فهرست غذایی برای اوقات نهار ، شام و صبحانه بوده و خدمات این آشپزخانه آپارتمانی بیشتر بر پایه تقاضا و خواسته مشتریان صورت می پذیرد.

متقاضیان این کسب وکار خانگی را بیشتر برای خانمهای کارمند ، کسبه محل و همسایگان که به دلایل مختلف فرصت آشپزی برای خود و یا خانواده را نداشته و از طرفی از غذاهای آماده و اصطلاح فست فودی نیز گریزان هستند ، تشکیل می دهند.

در این فعالیت به دلیل نیاز زیاد به مواد غذایی مانند برنج ، روغن، گوشت و حبوبات بهتر است این مواد به صورت عمده از بازار و بدون واسطه تهیه شود.

فرآیند ارائه خدمات

مشتریان این کسب وکار می بایست نسبت به گرفتن کد اشتراک مبادرت نمایند و یک شب قبل نسبت به سفارش غذای مورد علاقه خود اقدام نمایند . سفارش غذا به صورت تلفنی صورت گرفته و با پیک موتوری به دست مشتری می رسد. هر پیک موتوری دارای یک صندوق سیار پیشنهادات و انتقادات می باشد که مشتریان می توانند علاوه بر تماس تلفنی، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به آشپزخانه اعلام کنند. توزیع پرسشنامه نظرخواهی و تبلیغ کسب و کار در این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است. این اقدام ممکن است در ابتدا خیلی سودآور نباشد، اما از آنجا که هزینه زیادی صرف آن نکرده اند ، خیلی برای شما بار مالی به دنبال نخواهد داشت. نمونه ای از سوالاتی که می توانید به منظور شناساایی نیازهای مشتریان و در نتیجه تصمیم برای انتخاب نوع محصولات خود بپیرسید در ادامه آمده است.

–         آیا ترجیح می دهید که رژیم غذایی شما بیشتر پروتئینی باشد یا گیاهی؟

–         آیا در رژیم غذایی خود ازمکمل های غذایی نظیر سالاد یا ترشی استفاده می کنید؟

–         – تا چه حد به یک رژیم سالم غذایی اهمیت می دهید؟

–         – در محیط کار هم از غذای خانگی استفاده می کنید؟

–         -آیا تا کنون به عنوان جایگزین از خدمات و غذاهای آشپزخانه خانگی برای مهمانیهای خود استفاده کرده اید؟

–         چه نوع ترکیب غذایی را بیشتر می پسندید؟

–         تا چه حد حاضرید برای یک وعده غذای تهیه شده در آشپزخانه خانگی هزینه کنید؟

–         در صورتی که بخواهید سفارش غذایی بدهبد ترجیح اولیه شما مراجعه به مراکز تهیه غذای خانگی یا رستوران؟

این سوالات و سوالاتی نظیر آن به شما در ارایه خدمات بهتر ، شیوه های بازاریابی ، قیمت و.. کمک می نماید.

شما میتوانی این سوالات را در مغازه های خواربارفروشی واقع در محدوده همسایگی خود ، مجتمع ها و یا شهرک های بزرگ از افراد بپرسید. همچنین چنانچه وبلاگ یا سایتی دارید می توانید یک برنامه نظرسنجی کوچک در آن پیاده کنید. تالارهای گفتگو ، کلوپ اینترنتی و هر آنجا که می دانید طیف وسیعی از مشتریان بالقوه شما، مثلا بانوان مراجعه می کنند،فضای مناسبی جهت دستیابی به پاسخ سوالات شما و در نتیجه مشخص نمودن خصوصیات ، ویژگی ها و بازار احتمالی شماست.

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر