یوگا و تاثیر آن بر ذهن
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴
0 نظر
455 بازدید

ورزش‌های فیتنس ذهنی-جسمی باعث می‌شود که بتوان میزان وزن را کنترل کرد،فشار خون را کاهش داد، استرس را کم و وضعیت خواب را متعادل ساخت.

 به گزارش شبکه خبری صدای رسانه ، ورزش‌های فیتنس ذهنی-جسمی  مانند یوگا، پیلاتس و تای- چی به دلیل تمرکز بالایی که دارند بر مقاومت ذهنی و مقاومت جسمی تاثیر به سزائی می گذارند و همچنین فرد را قوی تر و انعطاف پذیری را نیز بیشتر می کنند .


چه اتفاقی برای کالریها میافتد؟
اگر دوست دارید که کالری بیشتری بسوزانید، برخی جلسات پیشرفته‌ی یوگا و پیلاتس می‌تواند با سرعت بیشتری این کار را برایتان انجام دهد.


برای مثال یک فرد ۵۵ کیلویی می‌تواند ۲۹۸ کالری را در یک جلسه‌ یوگای ۱ ساعته بسوزاند. انجام تمرین «بیکرم» یا یوگای قدرتی هم باعث سوزاندن کالری بیشتری می‌شود. این کلاس‌ها مستلزم آن است که فرد حالت در هم پیچیده و سختی را برای دوره‌های طولانی‌تر به منظور انجام فعالیت‌های سخت‌تر انجام دهد.


یوگا برای تقویت مقاومت 
مانند کلاس ایروبیک یا تمرینات وزنه برداری، میزان شدت هر متد، با توجه به سبک و مربی آن متفاوت است. انجام این تمرینات جسمی-ذهنی به طور مستمر باعث تقویت مقاومت شما می‌شود. زیاد نگران این نباشید که یک وقت اشتباه کنید یا این که بخواهید تمام حرکات را درست انجام دهید.

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر